Bekleyin

MUĞLA’DA GAYRİMENKULÜN VE İNŞAATIN PARLAYAN YILDIZI “REALBİNA”

Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma. Marka oluşturma, marka bulma, yeni marka, marka ismi oluşturma, marka ismi bulma, marka kültürü, slogan bulma, slogan oluşturma, inşaat markası, emlak  markası, gayrimenkul markası, yapı markası, yapı malzemeleri markası, marka oluşturma ve tescilleme, marka tescili, Türkçe marka ismi oluşturma, global marka oluşturma.
Geçtiğimiz yıllarda gayrimenkul ve yapı alanındaki deneyimleri ile hazırlıklarını tamamlayan Şenol KARATAŞ kendi markası ile sektörde hizmet vermeye karar verdi. Gayrimenkul ve inşaat alanında hizmet verecek olan KARATAŞ, marka tasarımı ve kültürünü oluşturmak için ünlü Marka İsim Uzmanı BAYKAMBER (Mevlüt KANBER) ile anlaştı. BAYKAMBER, MARKALİZE MARKA İSİM FABRİKASI çatısı altında Türkiye’de birçok ünlü markanın altına imasını atmıştı. Oluşturduğu marka isimleri ve marka stratejileri ile dikkatleri çekmişti. Genç işadamı KARATAŞ da bunları göz önünde bulundurarak isabetli bir marka oluşturmak için start verdi. Yeni kurulan inşaat ve gayrimenkul şirketinin ismi “REALBİNA” olarak belirlendi. Ana slogan olarak ise “Gerçek Değer Gerçek Yapı” ifadesi tercih edildi. Bu marka ismi kolaylıkla anlaşılabilir ve telaffuz edilebilir olması nedeniyle büyük ilgi gördü. Türkiye’de ve uluslararası alanda olumlu çağrışımlar uyandırması markaya artı değer kazandırdı. İngilizcedeki “gerçek” (real) ile Türkçedeki “bina” kelimesi birleştirilerek oluşturulan bu marka ismi ile hem kaliteye ve güvenceye atıf yapılmakta hem de her yönüyle olumlu çağrışım yapması sağlanmaktadır. Marka ismi ile uyumlu ve birbirini tamamlaması açısından kampanya ve vaat sloganları olarak ise “Burada Herkese Yer Var”, “Yapıda Realite, Yaşamda Kalite” sloganları tercih edildi. Bu sloganlarla anlam olarak kaliteye ve konfora atıf yapılırken diğer taraftan da marka ismi ile fonetik olarak uyumlu olması sağlandı. Yani marka ismi ile sloganlar arasındaki biçimsel ve anlamsal bütünlük üzerinde de özellikle durularak etkili bir marka kültürü oluşturulması sağlandı.
Bu sayfa 3422 kez görüntülenmiştir.

Paylaş:
Sayfa {2.457238} saniyede yüklendi.