Bekleyin

TÜRKİYE’NİN TANITIM LOGOSU OLAN LALE FİGÜRLÜ LOGOSU DEĞİŞİYOR.

Kültür ve Turizm Bakanlığı, yeni tanıtım stratejisi çalışmaları kapsamında bir dizi tanıtım faaliyetleri gerçekleştirecek. Yeni tanıtım stratejisi için 2001 yılından bugüne kullanılan lale figürlü Türkiye logosu değişecek. Bunun için de 2019 yılı ocak ayında reklam ihalesine çıkılacak. Şartnameye göre ihaleye son 2 yılda ortalama cirosu en az 2,5 milyon dolar olan firmalar katılabilecek.

            Kültür ve Turizm Bakanlığı, Tanıtma Genel Müdürlüğü öncülüğünde hazırlanan şartnamede, “Türkiye’nin yeni marka kimliğinin ve konumlandırma stratejisinin oluşturulması” amacıyla ihaleye çıkılacağı belirtildi.

            Global bir tanıtım kampanyası amaçlanarak yola çıkılan çalışmada 4 reklam filmi senaryosu ile yurt dışı reklam kampanyasının yürütülmesi isteniyor. Global bir tanıtım amacıyla “marka stratejisi” ve “marka kimliğinin” ülke imaj bütünlüğünü sağlayacak ve Türkiye algısını güçlendirecek entegre bir kampanya önerisiyle sunulması bekleniyor.

            Türkiye’yi tanıtım çerçevesinde hazırlanacak olan reklam filmleri 4 farklı olup, “Türkiye, deniz-kum, güneş”, “Türkiye kültür turizmi”, “Türkiye’deki müzelerin tanıtımı” ile “Turizme ilişkin bilinçlendirme”ye yönelik senaryolardan oluşacak. Bu tanıtım filmleri ile hem Türkiye’nin olumlu imajının gelişmesi hem de uluslararası alanda daha kapsamlı tanıtılması hedefleniyor.

Bu sayfa 391 kez görüntülenmiştir.

Paylaş:
Sayfa {3.367405} saniyede yüklendi.