Bekleyin

TURVİGO İLE TURİZM DAHA GÜZEL

Gönül OYTUN ve Özgür OYTUN girişimiyle kurulan turizm firması, turizme dair birçok alanda hizmet sunacak. Başlıca faaliyet alanlarının tur organizasyonları, ulaşım organizasyonları, hotel rezervasyonları, etkinlik düzenleme, otobüs ve uçak bileti tedarik etme, destinasyon belirleme ve organize etme gibi birçok hizmet kaleminin oluşturduğu kuruluşun marka ismi de orijinal.

Marka oluşturma ve geliştirme aşamasında Evrensel Marka İsim Uzmanı BAYKAMBER (Mevlüt KANBER)i tercih eden girişimciler BAYKAMBER’in ulusal ve uluslararası birçok profesyonel markanın altında imzasının olmasının tercih sebebi olduğunu belirttiler. Marka ismi olarak “TURVİGO” kelimesi oluşturuldu. Marka isminin oluşturulmasında markaya özel birçok anahtar kelime etkili oldu. Tur, turizm, Türk, vize, visit (İng.), VIP, go (İng.), global organizasyon bunlardan sadece birkaçı.

Turizm sektöründe en belirleyici renk olan turkuaz ve mavi renkler kurum ve marka rengi olarak seçildi. Logoda ise dönüşüm, dinamizm, onaylanma, mutlu insan, deniz dalgası, rüzgâr gibi kavramların çağrıştırılmasına özen gösterilerek orijinal bir tasarım ortaya konuldu.

Marka isminin oluşturulmasına, kurumsal kimliğin geliştirilmesine, marka kültürüne ve kurum kültürüne dair bütün aşamalarda profesyonel bir çalışmayı takdim eden BAYKAMBER; Gönül OYTUN ve Özgür OYTUN’a markanın sunumunu bizzat yaptı. BAYKAMBER, MARKALİZE MARKA İSİM FABRİKASI’nı tercihlerinden dolayı kurumsal teşekkür belgesi sunarak teşekkür etti.

Bu sayfa 2160 kez görüntülenmiştir.

Paylaş:
Sayfa {2.971157} saniyede yüklendi.