Hızlı Başvuru Yap
Marka İsimleri
Online Katalog
Marka Sorgula
0212 595 0892
  • Sofret Foto Galeri 1326
  • Sofret Foto Galeri 1327
  • Sofret Foto Galeri 1328
  • Sofret Foto Galeri 1329
  • Sofret Foto Galeri 1330
  • Sofret Foto Galeri 1331
  • Sofret Foto Galeri 1332
  • Sofret Foto Galeri 1333
  • Sofret Foto Galeri 1334
  • Sofret Foto Galeri 1335

Açıklama

Markalize Marka İsim Merkezi olarak marka ismi oluştururken dikkate aldığımız birtakım kriterlerimiz vardır. Öncelikle ilk aşamada, isimlendirme planlaması yapılabilmesi için isim bulunacak kurumla ilgili gerçek bilgiler toplanmıştır. Gerçek bilgiler; kurumun faaliyet alanı, üretilecek mal ve hizmetlerin işlevselliğinin belirlenmesi, kurumun amaçları ve hedef kitlesi gibi bilgilerdir. Daha sonra marka ismi oluşturma aşamaları Markalize Marka İsim Merkezi tarafından titizlikle uygulanmıştır. Belirlenen marka ismi '' SOFRET '' olarak karar verilmiş olup, marka ismimizin kurumun faaliyet alanını çağrıştırması düşünülerek ortaya çıkarılmıştır.        Kurumumuzun faaliyet alanı, ürün hizmet işlevselliği dikkate alınarak markanın hedef kitlede yaratacağı etki ve algılama göz önünde bulundurularak oluşturulmuştur.

“SOFRET” hem işlevsel bir marka ismi olması nedeniyle hem de öz niteliklerini doğrudan kodlaması ve çağrıştırması nedeniyle sektörüyle bütünleşmiş orijinal bir marka ismidir. Temelde bir et lokantası şeklinde işleyen bir restoran için bu isim uygun görülmüştür. İçinde hizmete atıf amacıyla “Sofra” kelimesi, ürüne yönelik olması açısından ise “et” kelimesi geçmektedir. Kelime bir isim olduğu kadar davetiye çıkaran bir enerjiye de sahiptir. “Sofra hazırla” gibi bir anlam da kazanmaktadır. Ayrıca ses uyumluluğundan dolayı orijinal kampanya sloganları da ortaya çıkmaktadır. Örneğin “lezzet, buyur et, davet, ziyafet, memnuniyet” gibi kelimelerle ilişkilendirilerek etkileyici kampanya sloganları ortaya çıkabilmektedir. Söyleme kolaylığı ve her yerde aynı şekilde anlaşılması marka isminin artı yönlerini oluşturmaktadır.

Telaffuzu kolay ve yayılmaya uygun olması nedeniyle markalaşması da kolay olacaktır. En önemli noktalarından birisi de genel bir marka ismi olması ve tek bir ürünle sınırlı olmamasıdır. Gıda sektöründe üst marka olarak kullanılmaya müsait olacak şekilde düşünülmüştür.