BayKAMBER’e göre marka benzerleriyle aynı alanda ve aynı zamanda anıldığında diğerlerinden farklılaşarak akla gelen ilk kavramdır. Marka ismi kurum ve kuruluşların ürettikleri...
Benzerleri ile aynı alanda ve aynı zamanda anıldığında diğerlerinden farklılaşarak akla gelen ilk kavram markadır. Benzer ürünleri ya da hizmetleri başkalarının ürün...
Tasarım: Bir ürünün dış görünümündeki biçim, çizgi, şekil, doku, renk, malzemenin yapısal durumu gibi, ürüne bakıldığında diğer ürünlere göre dış görünüş itibariyle farklılık...
'Colgate Fransada 'Cue' isimli bir diş macunu piyasaya sürdü. Ama 'Cue', Fransada kötü bir ün yapmış Pornografi dergisinin ismiydi.'Reebok, 1997de bayan koşu ayakkabısı Incubusu piyasaya sürdüğünde bir pazarlama fiyaskosu yaşadı. Çünkü Incubus kadınlara uyurken tecavüz eden bir mitoloji...
Marka ismi görünürde kolay bir işlem gibi görünse de kriterleri çok hassastır. Basite indirgenmemesi gerekmektedir. Marka isminin bulunması bir çocuğa isim bulmak gibi diğer kişi ve kavramlardan bağımsız bir olgu değildir. Marka isminin bulunması beraberinde bazı sorunları da...
Marka patent ve fikri sınaî haklarınız ile ilgili, alanında uzman hukuk danışmanlarımızla birlikte haklarınız araştırılmakta ve takip edilmektedir. Marka ve patentiniz aleyhinde art niyetli davranan kurum, kuruluş ve kişilerin tespiti ve bu konuyla ilgili yasal işlemlerin başlatılması, hukuki...
Ev araç gereç ve züccaciye alanında faaliyet gösteren BRGHOME markası kurumsallaşma ve markalaşma adımlarını profesyonel bir şekilde atmak istemiştir. BRGHOME kurumsallaşma ve markalaşma sürecinde Global Marka...
Asansör imalatı alanında hizmet veren firmamız kurumsallaşma, markalaşma ve global bir marka isim oluşturma konusunda bizleri tercih etti. Asansör imalat, tamir, bakım, onarım ve parça konusunda...
E-ticaret sektöründe kurumsallaşmak, markalaşmak, büyümek ve alanında global bir marka olmak için bizleri tercih eden ve Amerikan vatandaşı olan müşterilerimize profesyonel bir çalışma sunarak Marka...
Günümüzde marka isimlerinin rekabet gücü ve hedef kitle algısının önemi daha belirgin hal almıştır. Bir işin veya ürünün kalitesinden çok markasının isminin önemli olduğu yapılan araştırmalar ortaya...
Kurumsal kimliğin oluşturulması, marka sadakatinin oluşturulması ve pazarlamanın geliştirilebilmesi için tüketicinin markaya bağlılığının sağlanması gerekmektedir. Tüketicinin bir marka ile ilgili düşünceleri fikirleri, izlenimleri ve markaya...
Markaların müşterilerine ulaşmasının birçok farklı yolu vardır. Son yıllarda internetin ve teknolojinin gelişmesi markaların hedef kitleye daha kolay ulaşılması konusunda ellerini güçlendirmiştir. Teknolojinin kendisini sürekli olarak yenilemesi,...