Açıklama
Marka isminin temelde bir aroma markası olması nedeniyle ürünü çabuk çağrıştırması amaçlandı. Buna bağlı olarak “Aroma” kelimesindeki “A-r-o-m” seslerini aldık. Kahveye lezzet, fark ve değer kazandıran önemli bir bileşen olması nedeniyle de değere atfen “Ons” kelimesini aldık. Ons bilindiği üzere altının değer ölçüsüdür. Biz de söz konusu ürünün altın gibi değerli olduğunu ifade etmek için Ons kelimesini kullandık. Bu ses bileşenleri ile yani aroma ve ons kelimelerini birleştirerek “AROMONS” marka ismini ortaya çıkardık. AROMONS ile global ve ulusal platformda algılanabilir, hatırlanabilir bir marka ismi olması sağlandı. Telaffuzunun kolay yapılabilir, aynı şekilde yazılıp, aynı sesle okunabilir olmasına özen göstererek AROMONS marka ismi ortaya çıkmıştır.
‘’AROMONS'' markasına özel uyarlanmış bir logo-type yaparak yazı karakterindeki vurguyu markamızla özdeşleştirdik. Logonun imgesinde kahve çekirdeği yer almaktadır. Kahve çekirdeğini de marka ismindeki “M” harfi ile birleştirdik. “M” harfi kahve çekirdeğinin (aslında aromanın) koruyucusu rolünü üstlenmekte ve Aromons’un çok değerli bir ürün olduğunu ifade etmektedir. Yine bu “M” harfi kalbe benzetilerek sağlığa, mutluluğa ve sevgiye dikkat çekmektedir. Logonun tamamen el çizimi ve farklı olması ürün ve markanın da benzersiz olduğunu belirtmektedir.