Açıklama
Firmamıza düşünmüş olduğumuz marka isim '' Dasuva '' Tekstil Bay Giyim alanı marka ismini çağrıştırmaktadır. Oluşturmuş olduğumuz marka isim hedef kitlenin kolay bir şekilde algılaması ve faaliyet alanını yansıtması marka ismine pozitif değerler yüklemektedir. Aynı zamanda marka ismi ve slogan uyumunu oluşturmuş olduk böylece marka imajına bütünlük katarak anlamlı hale getirdik.
Logomuz Tekstil Bay Giyim alanında güçlü bir marka imajını oluşturmak için özenle tasarlanmış ve uygun renkler kullanılmıştır. Logo tasarlanırken firmanın faaliyet alanı düşünülerek uygun tasarım oluşturulmuştur. Logodaki iki figür marka isminin baş harfi ve orta harfi olan yani D ve S harflerini yansıtmakta olup hedef kitlenin markayı kolay tanıyabilmesi, hatırında kalabilmesini ve marka ismi ile logonun bir bütün oluşturabilmesi için düşünülmüştür.
Dasuva Laciverti: Kozmik bir renktir. Sonsuzluğu, otoriteyi ve verimliliği çağrıştırır. İnsanlar üzerinde başarı ve güç izlenimini bırakan bu rengi logomuzda sıkça kullanarak güçlü bir marka imajı yansıtmak istedik. Aynı zamanda insanlığa hizmet etme mesajı taşıması lacivert rengin güçlü yanlarından biridir. Lacivert demek, güçlü ve onurlu, bütünsel ve derin samimiyet demektir.
Dasuva Kırmızısı: Ticarette dikkat çeken ve ait olduğu kurumu ön plana çıkaran enerjik bir renk olarak tercih edilir. Sıcak ve samimi olması sebebi ile hedef kitlede duygusal bir bağ kurarak marka sadakati oluşturacaktır. Kırmızı genel anlamda canlılığın, sağlığın ve dinamizmin rengi olması nedeniyle de uygun görülmüştür. Ayrıca markanın görsel algıdan dolayı daha kolay tercih edilmesini ve hedef kitlenin hızlı karar vermesini sağlar. Tercih edilme potansiyelini artırır. Dikkat çekici bir renk olması nedeniyle farkındalık oluşturur, prestij kazandırır, markanın tercih edilmesi kolaylaşır. Logomuzda kırmızı renk kullanarak dikkat çekici, alanında fark yaratan, modern ve tekstil sektörünü vurgulayan bir firma algısı oluşturmak istedik.