Açıklama
Firmamıza düşünmüş olduğumuz marka isim “Monowela” sağlık turizmi alanı marka ismini çağrıştırmaktadır. Oluşturmuş olduğumuz marka isim hedef kitlenin kolay bir şekilde algılaması ve faaliyet alanını yansıtması marka ismine pozitif değerler yüklemektedir. İçerisinde barındırmış olduğu İngilizce kelimeler ile markanın faaliyet alanını doğrudan yansıtan marka ismi tek, ay, ela, güzellik gibi marka ile ilişkilendirilebilecek anlaşılır, sade ve hedef kitlenin dikkatini çeken pozitif değerler sunan bir marka ismi olmuştur.
Logomuz sağlık turizmi alanında güçlü bir marka imajını oluşturmak için özenle tasarlanmış ve uygun renkler kullanılmıştır. Logo tasarlanırken firmanın faaliyet alanı ve düşünülerek uygun tasarım oluşturulmuştur. Markanın faaliyet alanı düşünüldüğü zaman renk uyumu ve logo tasarımı direkt olarak markanın alanını yansıtmaktadır. Kadın silüeti şeklinde olan logo estetiği yansıtmaktadır. Aynı zaman M harfine de benzeterek marka isminin baş harfine atıf yaparak hedef kitlenin kolay algılayabilmesi ve hatırlayabilmesi için düşünülmüştür.
Monowela Moru:
Mor duygu rengidir. Zenginliği, saygıyı, asalet ve kibarlığı çağrıştırır. Yaratıcı özellikler taşır. Metafizik gücün simgesidir. Özgüven duygularını simgeler, bütünlüğü getirir. Monowela markasında mor rengi kullanarak kibarlığı, asaleti ve duygusal bütünlüğü vurgulamak istedik.
Monowela Pembesi:
Pembe rengi masumiyet hissi oluşturmanıza yardımcı olur. Bu eğlence, oyunculuk ve incelikler ile ilişkilidir. Yatıştırıcı olması sebebiyle sağlık, tekstil, kozmetik ve ilişkiyi öne çıkaran logolarda kullanılır.