Açıklama
Firmamıza düşünmüş olduğumuz marka isim “Powtor” Tarım Makineleri alanı marka ismini çağrıştırmaktadır. Güçlü, güvenilir, profesyonel bir marka olduğunu yansıtmak adına marka ismi içinde pow kelimesine yer verdik ve alanında güçlü bir marka olduğunu algısını oluşturduk. Aynı zamanda bir tarım firması olduğu için tor kelimesi ile de hem tarımı hem de güce tekrar vurgu yaparak hedef kitlenin algısını ve firmaya olumlu bir bakış sağlamasını oluşturmuş olduk.
Logomuz Tarım Makineleri alanında güçlü bir marka imajını oluşturmak için özenle tasarlanmıştır. Bir tarım firması olduğu için logomuzda buğday figürüne yer vermek istedik ve böylece hedef kitlenin markayı kolaylıkla tanıyabilmesini sağlamış olduk. Buğday aynı zamanda bereketi yansıtmaktadır. Çark şeklindeki figür ile de markanın makine üzerine bir faaliyet gösterdiğini yansıtmaktadır. Logomuzda P harfine de yer vererek markanın baş harfine dikkat çekmek istedik. Genel anlamda tarım makineleri alanını yansıtan logo hedef kitlesine kolay bir şekilde ifade edilecek şekilde tasarlanmıştır.
Powtor Gold’u: Enerjik ve neşeli bir renk olan gold; dikkat çekme, canlılık, yenilik, tazelik ve hareketliliği simgeler. Logomuzda bu rengi kullanmayı tercih ederek, enerjik, mutluluk, neşeyi ve canlılığı öne çıkarmayı hedefledik. Dikkat çekmenin haricinde kurumsal kimlik çalışmalarında mutluluk ve sıcaklık hissi vermek istedik.
Powtor Kahverengi: Toprağın ve doğallığın rengidir. Ciddiyet, dayanıklılık, sadelik, dostluk ve metanetin sembolü olarak kabul edilir. Toplum içinde rahatlığı sağlar. Sosyal denge simgesidir. Zihin üzerinde etkilidir. Çok dikkat çekmeyen bir renktir. Bulunduğu ortamda insanın hareketlerini hızlandırır. Zeminde kahverengi kullanmak toprağın güvenliğini hissettirir. Bu nedenle, resmiyetten uzak, rahat ve güvenli bir ortam oluşturmak istenen mekanlarda tercih edilebilir. Durağanlık, güçlülük, olgunluk ve güvenilirlik mesajları iletir.